Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
21.11.2009 22:02 - Започнете с YouPTc.
Автор: makemoneyonline Категория: Бизнес   
Прочетен: 3462 Коментари: 4 Гласове:
0



След като сте се регистрирали в една от онлайн банките споменати в миналата тема,е време да започнете да печелите!Представям ви един сайт,който плаща на 100% и се печели бързо.
Ето на кратко малко статистика:
На посетен сайт: $0.01
На посетен сайт от ваш реферал: $0.005
Изплащане е при събрани 2$ и става чрез една от онлайн банките-вижте маналата тема

Ето как да се регистрирате и да започнете:
1.Влизате в сайта www.youptc.com
2.Кликнете на бутона Register най-горе в дясно.
3.Попълнете следната информация:
-Username/Име на акаунта випример: go6o523
-Password/Паролата с която да влезете в акаунта си.Трябва да е поне 6 цифри!
-Confirm Password/Повторете паролата.
-Email Address/Вашия емайл адрес.Предопичтание е да на е български иначе ще чакате писмото за активация 30 минути.Затова пробвайте www.gmail.com
-Confirm Email Address/Повторете емайл адреса си!
-Alertpay E-mail Address For Payments/Емайла с които сте се регистрирали в онлайн банката алертпай.
-Your Country/Вашата държава-Пример:България.
-После цъкнете в бялото квадратче до "I Accept Terms Of Service ".
-Security code-Въведете код от картинката отдолу
-И кликнете Register
4.Ако ви поистика активиране на акаунта отидете в емайла си и отворете писмото.После цъкнете на посочения линк в писмото!
5.Влезте в акаунта си като кликнете бутона Login,който се намира най-горе в дясно.
6.Срещу username-напишете името на акаунта ви с което сте се регистрирали а до password-паролата с която сте се регистрирали.Послед на security code напишете кода от картинката отдолу по надписа Security Code.
7.Вече сте в акаунта си виждате статистиката(колко кликове сте направили,колко пари имате и др.).Следва да отидете на страница Surf Ads под логото на сайта.Там виждате категорий като Arts & Entertainment,Business & Money и др.Под тях има надписи това са линковете на,които трябва да кликате.Цъкнете един път върху единия надпис(пример "Rent Refferals and earn money each day").После ви излиза нов прозорец най-горе виждате че се изброяват 30 секунди.Изчакавте да станат 0 и излизате от сайта.После кликате на следващата реклама и така всеки ден.
8.Когато достигнете 2$ отивате в профила си чрез надписа My Account и кликате на страница Cashout/Convert от ляво на сайта.Цъкате на Convert To Cash Via Alertpay. и чакате плащането.Това беше :)
              



Гласувай:
0



1. анонимен - Помощ
12.12.2009 10:31
Здравейте!
От лятото имам регистрация в три сайта за кликане и вече направих необходимия минимум. Не съм убедена, че ще получа нещо, но бих се регистрирала в алертпей или палпей. Въпросът ми е дали след регистрацията ми ще трябва всеки месец да плащам някакви такси , ако не получа нищо. Благодаря Ви предварително!
цитирай
2. geographicfans - Здравей!
12.12.2009 18:24
Не нетрябва да плащащш никакви такси!
цитирай
3. анонимен - Помощ
14.12.2009 07:03
geographicfans написа:
Не нетрябва да плащащш никакви такси!

Благодаря Ви много!
И все пак бих искала да поговоря с някого лично по въпроси, свързани с тези сайтове.Имейлът ми е: krismil_@abv.bg
цитирай
4. анонимен - нуждая се от помощ-
30.01.2010 17:28
от 1 година сам се включила в няколко сайта и вече имам определени суми за които ми е посочено че са резервирани в съответната сметка за плащане-в случая алертпей-но не ги виждам в баланса на сметката.Мога ли да ги заява за прехвърляне по банковата ми сметка и чрез коя опция- reguest money /deposit/withdraw=когато искам прехвърляне -няма какво ,защото в баланса няма нищо.А чрез опцията reguest money съм поискала прехвърлянето на средства от сайта в който са заработени и имам и номер чрез който ми се посочва че са резервирани в сметката ми.И толкова.Или мога директно да премина на прехвърляне на сумата чрез някоя от следващите позии и да извърща банков трансфер по сметката ми.Там обаче изниква друг проблем.Аз съм регистрирала валутна сметка в долари ,а при заявката те ми изписват лева въпреки че сумата която прехвърлям идва в долари.Ако някой е добре запознат,моля да ми пише:email-esa17@abv.bg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makemoneyonline
Категория: Бизнес
Прочетен: 25149
Постинги: 3
Коментари: 19
Гласове: 10